10.8.08

Kenangan Terindah Di Malam Festival Filem Malaysia Ke 21 di PICC Putrajaya

semalam adalah sejarah dlm hidup aku..pelik betui bunyi ayat aku kali ni..hidupku penuh dgn warna warni..

1st krn aku telah berjaya memiliki camera digital sendiri dgn harga yg agak ble thn jgk la klu beli tgh2 bln ni..tak ranc pun sbnrnya nak beli..tp dh memandangkan aku nak ke FFM, pastu ada lak kwn2 dok bg smgt bgambar dgn artis..kn la aku beli jgk camera..hihihihi..klu pkai camera hs tak best plk kan..nnti tak der artis nak bgambar dgn aku lak..lgpun bknnya rugi klu beli aset kan..
2nd sbb aku telah berjaya melangkahkan kaki ke FFM yg ke 21 smlm..beeeesssstttt sgt..ms smpai kat PICC tu..bderus keta pakat nak masuk parking..tu pun kira dah pegi kui 7..klu kui 8 lg tak ble masuk parking rsnya..
aku n abg sblm bertolak k PICC

artis yg ptama aku jumpa jimmy shanley..cute giler..pastu dato'mustafa maarof..hensem w.pun dah berumur..ramai artis yg ada mlm tu..npk dr atas tpt duduk aku jer..nak ambik gmbr dorg pyh sbb keadaan tak mengizinkan..



aku kat PICC..bdepan dgn DEWAN PLENARY

ada sket la gmbr2 aku dgn artis yg popular n tak popular sgt..artis veteran pun ada..dah ada peluang..bgambar la puas2..tu pun aku tak tunggu semua artis turun..sbb lmbt sgt..aku btolak balik umah jam 1.15pg..

view dr atas tpt duduk aku

psembahan nabil n erra fazira..

aku n abg sblm masuk k terowong smart harus la bgambar dulu..

dlm terowong smart

aku ngan potret Diana Daniel..imuda punya hasil lukisan ni..

abah ick ni suka betui la bposing dgn gmbr fasha sandha yg seksi ni..

lps psembahan stacy..riz..zahid n yazeer aku n abah ick terus turun bwh..niat tu nak balik terus..tp dah alang2 smpai..nak jgk bgambar dgn mn2 artis klu terserempak kan..rezeki nak bgmbr tu ada..cm tak byk jer..
dynas..orgnya lawa..kurus..tinggi..aku ingatkan aku la yg tinggi dr dia..rupa2nya dia lg tinggi..mak datuk...rsnya sm tinggi dia dgn angkasawan negara tu kot..ish..ish..ish..(ms ni aku seram sejuk jer..teruja beb)
dgn mek siti(mek karina)lawa..abah ick ckp..aku kalah dgn mek ni..dia lg kurus dr aku..chaaaiiittt..lembut jer orgnya..
abg dgn HSBC..pengkritik raja lawak tuh..blkg tu zahida rafique..to tak smpt nak bgmbr dgn dia sbb dia mcm kalut2 jer pun..

abg dgn pelakon sitkom anita..aku tak ingat nama dia..
abg dgn penyanyi feberet mak..jeffridin
abg dgn bob af..yg lucunya..aku ms jumpa bob kat klia dulu takder la nak serbu..tp bila kat cni..tgk org pakat serbu dia..aku pun serbu sm..hehehehe..

aku dgn "anita"

zed zaidi yg hensem..suka betui aku tgk dia..wangi weeei dia..macho...

jalil hamid..dia turun jer dr lif..semua org pakat nyanyi lagu "ayam"..hahahaha..lawak la dorg semua ni
yassin klu dah lawak tu mmg lawak jgk..aku tkt tgk dia ni..tak tau naper...

norman kru..npk berisi dr dulu..(najwa,yusry tak dtg laa..hehehe)

dan yg last..zamarul hisham..sporting jer org dia..dgn diana rafar aku tak sempat nak bgambar..
niat tu naaaakkk sgt aku tunggu riz..aku peminat riz...nak jgk bgmbr dgn dia..hehehe..(tumpang lalu yer k.zura)..tp tunggu pny tunggu dia tak keluar2..balik la aku..kecewa beb..

okey..stakat tu jer yg aku sempat bgambar dgn artis..nak tgu lama lg..perut pun dah bervibrate..masuk angin..tak mkn..

kesimpulannya..aku enjoy pegi majlis ni...

5 comments:

Sarah said...

sarah pon frust gak tak dapat tgk pic akak ngan riz. Sarah pon suker ngan riz..anyway..hopefully bole amik in future kan..

jorazu.ziq said...

amboi, seronoknyer dia. hehe... pdn muke tak dpt amik gmbr dgn riz..(jgn mare)...muke yassin tu mmg cengkung giler. mcm mat pet.

najwa said...

alaaaaa~ yusry ku tak der.. sedey~ tk per lar.. abg long (norman) pun jd lar. thanks kak intan.. amik gmbar dia

ibu ick said...

najwa,rs mcm nak jer turun pentas tu p amik gmbr riz ms dia nyanyi..tp apakan daya ku..


k.zura,hidup riz!!!!bg k.zura sakit ati sket..hahaha..mmg pun..tkt tgk yassin tu tau..tp dia la yg paling lawak..slumber jer dia..

Anonymous said...

mcm2 betul la dorang ni...asalkan artis suke sgt la tu..nak kena la RIZ ni...