17.12.08

selesai keje luar utk tahun 2008

ibu ick yg tgh bz ckp dgn abg ick..bertanya kabar..
gmbr ni di curi snap oleh cik ewa!!!
kelmarin last keje luar aku utk tahun ni..tahun dpn punya nasib blm tau lg maa..klu nak ikutkan perancangan utk thn dpn, SKT utk group aku stlh dibahagikan cuma 6 tempat jer..tu pun rasanya 5 jer aku ble join, yg 1 tu mgkn aku tak join sbbnya dorg nak on kan ms aku dlm pantang..bagus2..ikut bos kecik aku, dia nak bt kat klate..nak balik kg la katakan..bagus gak..at least aku dah kurang keje luar kat situ..hehe..

thn dpn maybe 3x jer aku keje luar..bestnya..harap2 tak der perubahan..aku ni sbnrnya dah malas nak keje luar lg..klu sekitar KL/Selangor ok la lg..anak dah masuk 2 thn dpn..nak tinggal anak2 aku tu kat mak sekerap dulu mgkn tak..rsnya kena import my aunty dr kedah jgk ni..

sebut bab anak 2 ni, aku tgh bingung skrg!..sm ada nak bg mak aku mengasuh 2 beradik k atau abg ick sorg jer..niat aku ni nak antar si adik kat nursery/rmh org jer..tp mak aku mcm tak brp setuju sbbnya dia tak mo cucu dia ni berpisah..mak aku klu ble nak mengasuh dua2 beradik..mcm mn ni??larat k mak aku..skrg ni abg ick punya perangai ble tahan ligat jgk..aku bknnya kejam nak suruh mak aku ngasuh anak2 aku, tp mak aku yg tak mo cucu dia org luar jg..tu yg ssh sket tu..nak ambik bibik mintak maaf je la..klu bibik melayu n muda sket dr mak aku ble la..tp klu indon n muda tran tang tang sori maarrr..hehehe..bab duit aku tak kisah sbb mmg aku dah bajet pun utk perbelanjaan anak aku yg kedua ni..

bingung..bingung..

ape2 pun tak sabar menanti kehadiran org baru dlm family aku!persiapan semua dah settle!

yiiiihaaaa

1 comment:

najwa sarah alias said...

kak intan tmpat bnyak hadiah wooooo~