18.12.08

check up

awal pg, kul 8.00 ( awal la bg aku) aku ke klinik utk bt check up biasa..masa menunggu mak aii punya la lama..no giliran aku 3096 sedangkan ms aku pegi tu, no nya baru 3016..bayangkan..2jam lebih aku dok menunggu jer kat tpt duduk tu..nasib baik perut tak berkeroncong sgt dan ada plk kawan yg ble aku bwk bersembang..(jiran sblh rmh aku)

dlm kul 10.30 aku ke makmal plk..kat situ menunggu gak..tp tak der la smpai 1 jam..resultnya alhamdulillah ok..lps makmal terus masuk bilik utk jmp nurse..masa tu dlm kul 11.10 mcm tu..berat aku tak naik sgt..maintain gitu..hihi..

next check up 31 disember lak..tp next week aku ader appointment dgn klinik pakar kat hospital putrajaya..yg ni la bt fikiran aku runsing sgt2..susah ati..kaedah kelahiran anak no 2 aku ni akan ditentukan pada ms tu..runsingnya aku....

3 comments:

Anonymous said...

bersalin nt operate k normal?

Anonymous said...

tu la..kn tgu 23hb br dpt tau..hrp2 dpt la merasa normal lak..hehehe

Anonymous said...

hai kak.. pe kabar? lama xdngaq brita.. ni org perlis,ingat g x kat adik? hehe...