24.12.08

berakhir separuh penantian itu

selesai sudah penantian aku utk pegi check-up kat hospital kemarin..aku punya appointment kui 10 pg, tp dpt jumpa doc kui 2 ptg! adakah????

tu pun sbb aku pegi tny kat kaunter nape nama aku lwt sgt dorg nak panggil..rupa2nya dorg tak masukkan nama aku dlm sistem..ish ish ish..nasib baik la mak cik ni penyabar orgnya!hahaha

pg sblm pegi aku dah mkn, tp akibat terlalu lama menunggu, jadinya yg tgh kenyang pun lapar balik..kebanyakkan ibu 2 ngandung dtg dgn hubby dorg, tp aku sorg2 jer..huhu..sedih..nasib baik abah ick o.station, klu dia ada kat opis, mau aku paksa dia teman aku..hihihi..

berdebar ooo ms doc nak periksa aku..doc ckp aku ble bersalin normal, tp tak ble lm dlm labour room..dlm 6 jam mcm tu jer..klu lbh dr 6 jam, pastu tak der bukaan, mmg kn terjun tingkap jgk la kali ni..(harap2 la aku dpt bersalin normal kali ni)..kedudukan kandungan aku semuanya ok, berat baby pun doc anggarkan dlm 3kg tp klu tgk perut?mcm tak caye..

tapiiiiii, doc ada bgtau yg aku punya air ketuban mcm kurang sket..tak smpai border..spttnya perlu 10, tp aku cm ada 8..huhu..camner ni..risaunya aku..

dan dgn itu, mgu depan 30hb kn la skali lg mengadap doc tu..mak aiii..ms tu pun kn pegi sorg2 gak sbb abah ick o.station lg..huhu..

3 comments:

najwa sarah alias said...

gmbar ick di HOTEL PRESINT 14

Anonymous said...

mintak2 la jalan terbuka abis, nt bleh la ko brsalin normal ek...kalo air da kureng maknanya da nk brsalin la tuuuuu

Anonymous said...

betui k ciqna???aku dah risau ni..tp tak sakit plk