8.1.09

aku yang kuat makan!

tak tau pasai ape la skrg ni nafsu mkn aku membuak2!

mkn nasik tgh malam hampir setiap hari..bkn sepinggan,tp menambah sampai 2 pinggan! nak kata aku tak bc doa mkn rasa tidak..

perut aku mcm tak penah nak kenyang..hehehe..mkn..mkn...mkn dan mkn lg..lps mkn bnd berat mst nak mengunyah yg lain lak..pelik betui nafsu aku kali ni..minum air ais tak yah tny la..mmg jaguh!

takkan sbb aku nak cover mkn kot!ye la..aku klu berpantang, berendam air mata..lauknya ikan kering masak halia/lada hitam,sayur sawi..nasik tak ble menambah,air pun panas2 jer...sedih woo..dorg mkn hebat2 aku mkn mknn mcm tak der zat jer..bkn sehari dua..tp berlarutan smpai la aku abih pantang..harap2 semangat aku kuat! yiiiihaaaa..

dan sejak kblkgn ni,aku suka sgt mkn cheese cake..aku sempat lg 'meng'order cheese cake kat kwn najwa..sedapnya tak terhingga..kalah secret receipi..harap2 sempat la aku mkn cake tu mgu dpn!

2 comments:

najwa sarah alias said...

mari.. mari.. saper nk order cheese cake ngan sya.. ada peach & oreo cheese cake..

Anonymous said...

sejibik cam ms aku pegnen kt atie, seminggu naik 2kg, smpai misi pun tegur..sbb tu atie skg ni kuat mkn..apa yg dia nmpk, itu yg dia bedal