8.1.09

aktiviti bergambar

hip hip horeeeeyyy..

esok aku n abah ick cuti..last minute kitaorg apply cuti nih..

niat aku, aku nak settle segala mak nenek keje yg perlu aku buat sblm aku bercuti panjang nnti..bkn tak leh biar abah ick handle sendiri, tp saja aku nak menggedik ikut sama selesaikan perkara nih!aku nak jgk bt pilihan!tak mo la bg abah ick bt sorg!

siang td aku tsgt la bizi(ble caye k???)tak caya tny la najwa ngan ewa..hikhikhik..kitaorg sempat bergambar dgn semua staf opis..bergmbr tu sbb nak masukkan dlm laporan tahunan..bkn saja2 k..tak der maknanya nak bergambar tanpa tujuan dgn org opis!

tp sayangnya gambar tu tak brp cantik,jdnya ada beberapa kerat yang tak berpuas ati gmbr dorg tak cantik, dorg nak ambik lg skali..klu ikut aku, aku dah malas sbnrnya...sbb gmbr aku dah cantik!hahaha..perasan sket bley????

jadi,klu tak der arang melintang maknanya selasa depan dorg set time tuk bergambar lg..waduh waduh..letih jgk nak handle bnd ni!klu aku 'ter'bersalin awal camner???

1 comment:

najwa sarah alias said...

yer..yer.. mmg k.intan sgt bz.. ceeewwwaaahhh~

nnti sya juga akan postkn entry bgambar nih.. dan siap ada gmbar.. jgn marah k.intan ;P