5.1.09

alasan abah ick!

esok skali lagi aku nak pegi check-up kat klinik kesihatan..selagi tak beranak..selagi tu la aku dok ulang alik pegi klinik..mst uols semua boring kan..asik2 entry pegi klinik, peristiwa kat klinik n result yg aku dpt lps abih jumpa doctor kan..

aku nih tak sabar nak beranak sebenarnya..tp dlm ms yang sama aku berada dlm ketakutan..apakah????

aku dah bgtau abah ick yg aku nak gn keta esok, tp abah ick kata tak per..pegi dia antar..balik dia ambik..(sedih tui la)..ayat tu tak der langsung nak kata kot2 nak teman aku kat klinik..

dah la aku tgh sarat mengandung w.pun pada hakikatnya tak npk sarat pun!!!hahaha..saja nak manja2 gitu..ble komplain jer..alasan dia keje dia byk kat opis..klu keje dia beres mmg dia teman aku satu hari!!!

hihihi..ayat cover..sanggup ke dia dok kat klinik tu 1 hari??? aku sendiri pun tak sanggup! (nak cover ayat pun, pikir2 la dulu kan!) hahaha..tak patut betui la...

2 comments:

najwa sarah alias said...

tk sabar tp takut.. apakah?? huhuhu.. kesimpulannya.. sabar & jgn takut.. bolehkah??

Anonymous said...

aku pun x sabar nunggu mu branak nih