5.1.09

aku dan ayaq barli!

aku tak tau la aper kena dgn aku arini..mak aku sgt rajin semalam..dia telah merebus BARLI utk bt minum..pg2 sblm aku kuar pegi keje, tgk2 ader botol air kaler pink tua kat atas meja mkn..tny mak, mak kata ayaq barli..best jgk ni..skali skala bawak bekal ayaq..

b.fast aku beli kat cafe n tapau naik atas jer..mkn n minum dgn ayaq barli yg aku bwk tuh..tgh sibuk2 mkn, tgn nih sibuk gak nak klik2 kat mouse tuh..nak taip2 kat keyboard..skali air tu tumpah..abih kena aku punya keyboard..basah la plk..satu keje plk anak kn lap..nasib baik ada segulung tisu kat tpt aku..apa lg, jd amah la kejap..selang tak smpai 20 minit kot, tgk2 aku punya keyboard rosak..ada sesetengah huruf yg aku tak ble taip..nak YM dgn naj n ewa pun tak dapek..

nasib baik k.ju cuti arini..dpt la aku cilok dia punya keyboard..utk hari ni je ok..esok rsnya boring plk aku klu keyboard ni tak di tukar oleh org BTM!

arrrrrgggghhhhh!!!!!!!!!

kesimpulannya aku mmg tak ble minum ayaq barli kat tpt aku nih!mcm sumpahan pun ada gak..dulu penah aku beli ayaq ni kat bawah..separuh dah minum, separuh tak abih lg, angin tak dak..ribut tak dak tgk2 ayaq tu tumpah!tak pasai2 kn lap! mcm kes arini la..cm aritu tak der la smpai nak rosak keyboard..ayaq tu tumpah kn carpet!penat jgk makcik nak kemasnya!!!!!

1 comment:

najwa sarah alias said...

tuh mksudnyer tk bg k.in YM.. huhuhuhu~