30.12.08

bila abg ick teringin nak pakai tudung!!!!!

jom layan aksi abg ick bila teringin sgt nak pakai tudung..bkn aku yg sengaja bg dia pakai k..tp, dia sendiri yg p selongkar almari baju mak aku..tudung kaler kuning abg ick bg kat mak aku,yg merah ni dia nak pakai sendiri..keronsang abg ick mai mintak kat aku..hahaha..kelakar jer budak ni tau..klu ciq qihah yg nak pakai tudung ok la jgk..ni ABG ICK..klu besar bt prangai mcm ni mmg nak kn dgn abah la jawabnya!!!!

tudung yg digayakan dgn baju melayu ala indonesia

kononnya nak posing la tu..mata smpai naik ke atas!
zoom sket!

gelak besar dia bila aku ejek dia bt muka..hahaha

renungan tajam kat mak tok

nak berdoa kejap!

hai..comel tak saya???

3 comments:

ciqna said...

wah...comeynya aku nengok ick pkai tudung, terutama yg dia gelak besar tu..suke tgk...ni kompen dpt adik pompuan

najwa sarah alias said...

ini lah penangan ick nk dpt adik pompuan.. kuikuikui~ layan.........

ibu abg ick said...

hahaha..ape2 pun tgu dah lihat..jantina apakah adiknya nnti!!!!