22.1.09

beznya bila badan diurut!

dah masuk hari ke 11 aku berpantang..cepat sgt rsnya masa berlalu..maknanya ada lg 49 hari lg aku kn masuk opis balik..arrrgggghhhh..bila dah cuti lm2 ni, rs malas lak nak masuk keje..

arini aku start berurut..agak terlambat okey..mak cik yg nak urut aku tu, aku import dr kedah..tu yg mkn masa sket..hihi..ms ick dulu,aku berurut sehari jer..tu pun tak smpai sejam..gaya dia urut tu mcm nak duit jer..dlm 30 minit mcm tu..tup2 dia mtk byrn..bknnya murah..RM50..sakit ati betui aku..tu yg aku dah serik nak panggil org tu..bknnya pro pun..abih aku maki hamun dlm ati!

kali ni mak cik yg aku import dr kedah tu,urut aku lm gak..siap bertungku lg..dulu ms ick mn la aku merasa bertungku nih!sedap plk rsnya!klu bersalin normal lg best berurut!ni dah operate..nak urut kat perut pun terbatas..

adam skrg ni dah cerdik..masuk jer ari ke 11, tido siang pun dah tak berapa mau..klu sblm ni,siang tido, mlm berjaga..ini tak..siang pun mata bulat jer aku tgk..klu nak bg dia tido jgk,kn riba dia..lg satu klu tak bedung pun di tak mo tido..pyh gak la mcm ni..hihi..


ni sblm mandi ptg!
susah betui aku nak snap gmbr dia tgh senyum ni..senyuman berharga

abg ick punya pukulan..baju adik, tp dia yg nak pakai

hamper yg di terima dr geng opis!thanks ya

budak bucuk masyam

2 comments:

najwa sarah alias said...

k.in~ anda menerima award dr sya.. hehehehehe...

najwa sarah alias said...

k.in copy gmbar tuh.. pastu copy soalan2 tuh.. pastu jawab.. lalalalalala~


p/s: td mak sya pun join sya baca blog k.in.. pastu dia ckap "lawa jugk eh k.in nih" kembang tak? huahuahua~