5.2.09

hari ke-25

ish ish ish..rsnya dah 2 mgu aku tak update blog nih..bizi betui aku sejak kebelakangan nih..dulu anak sorg tak terasa sgt,bila dah masuk 2 ni..ha kau..setiap minit ada saja bnd aku kn bt..nak berehat mcm sblm ni mintak maaf je la..ni pun aku ambik kesempatan on tenet sbb 2 beradik tu tido..


si abg makin hari makin ligat..barang dia jgn la bg adik gn..mst dia nak ambik balik..tp klu barang adik mmg dia punya!tak malu betui..ick skrg aku nak ajar dia tak pakai pampers..setakat kemarin dgn hari ni npk ok jer..cuma semalam, dia tak sempat nak kencing kat toilet..tgk2 seluar dia dah basah..sblm ni aku biar dia tak pakai seluar dgn pampers..jd klu dia nak terkencing dia terus masuk toilet..cuma time mlm jer kn pakai..hehehe klu tak..mst lencun tilam dia..tak tau la lm mn ble bertahan..nk latih pun kn sket2 tak ble drastik sgt..


si adik hari ni dah masuk hari ke-25..makin hari makin berubah muka dia..adam ni tak byk meragam..cm klu mai time dia lapar,mmg terus nangis..tak bg hint dah..tgn yg kn bedung pun habih terburai keluar..12/2 ni aku kn k klinik lg skali sbb nak cucuk 1mth..risaunya tkt adam demam..


No comments: