5.2.09

jemu betui aku!

mak aii..menghitung hari jer aku ni nak abih tempoh berpantang..lg 19 hari aku dah merdeka..langkah pertama aku nak ajak abah ick pegi kay el..jenjalan..shopping..tak sabar betui..

aku jemu betui tgk makanan aku hari2..lauk yg sm jer setiap hari!!!!tensen guwe..rs lapar tu ada..tp dah bosan nak mkn sbb jemu..jemu..jemu..dorg mkn best2..aku ni???????ada jgk aku nangis sorg2 dlm bilik..bkn apa..sedih sbb tak dpt mkn! dah la tu..org berpantang 44 hari..tp mak aku suruh berpantang 100 hari..zahir dan batin..hahaha..mkn pun tak ble sebarangan lg...adussss..jenuh la aku..jenuh telan air liur tgk org mkn..org lain pantang 44 hari, aku kn 100 hari..kejam betui la mak aku..hihihi..sabo je la..dimanakah keadilan???
gambar2 ni tak der kaitan dgn citer kt atas tuh!sekadar hiasan..hehehe..ms ni ick tgh main moto2 dgn abah..ni la rutin harian dorg..klu tak abah mengusik anak,anak yg mengusik abah..aku ni kdg2 pening kepala dgn dorg..bising..dah la aku tensen dgn mknn aku..dorg lak bt bising..lg + tensen..huhu

1 comment:

najwa said...

sabar k.in.... k.in, sya pun tensen.. sbb? hahahaha~ tau2 jek ler~ kuikui.. cepat ler balik ofis..