11.2.09

selsema la pulok

tgn kanan meriba adam,tgn kiri dok rancak menaip!hahaha..
bermula dari ick..dia yg start selsema dulu..bgn pg setiap hari mst nak mai cium adik..yg ick slalu kata "nak cayang adik sat"..aku lak tak tergamak nak halang dia w.pun dia tgh selsema...

bila ick dah lega,abah ick lak selsema..bersin kat 20x..mkn ubat tiap2 mlm pun tak lega jgk..ick yg tak mkn ubat pun cpt jer lega..

last skali kat adam lak berjangkit..smlm dia nak ttidoq pun tak selesa..dgn aku2 skali tak ble tidoq!dah la esok nak kn bwk adam p cucuk kat klinik..klu dia selsema mcm mn nak cucuk..tak kan nak ulang p klinik hari lain lak?malaih la aku nak p menunggu lama2 kat klinik tu..

dan paling aku suka, abah ick nak cuti esok..nak settlekan hal rmh..jd,dpt la dia teman aku n anak2 p klinik sat..

No comments: