11.2.09

bila abah ick tertekan emosi!

malam ni aku tido lambat ble????

ick ngan adam dah zzzzzzzz....

abah ick kat gelanggang!bkn gelanggang RAJA LAWAK okey! mlm ni abah ick berjaya pujuk aku utk p main valleyball kat bwh nun..mmg tiap2 mlm dia mtk nak turun tapi aku tak kasik!aku kata ada baby..mlm ni rs tak tergamak lak nak halang..lgpun bknnya dia p masuk hutan..stakat kat bwh tu..rsnya tak der ape kot..TAWAKAL jer byk2..sblm ni tiap2 ptg mmg dia tak lepas peluang la p turun main..dorg ni la..suka sgt riuh2 kat bwh tu..sbb tu abah ick goyah iman dia! tekanan emosi bila dgr org dok sorak..bising siot..kui 11.30 pun dok dgr wisel lg..adakah..wei...esok dah la nak keje..tp dorg rilex jer..

aku????lps jer abih citer mertua vs menantu, aku terus godek2 laptop nih! 1st time update blog tgh2 mlm buta mcm ni sejak aku dlm pantang..hahahaha..pantang zaman la ni tak sama mcm dolu2..

adam aku tgk mcm susah sket nak tido..sian dia..jenuh la aku bersengkang mata mlm ni nak jg dia..harap2 adam cepat sembuh!

esok dah 32 hari..eeeiiii tak sabaq betui aku nak abih pantang..tinggai 12 hari je lg!cpt2 la masa berlalu..aku nak bebas! hahaha

2 comments:

Monamie said...

intan. kakmona kan tinggalkan baby kat kampung. so baby kak mona fully minum susu formula. frisolac gold. alhamdulillah susu tu sesuai ngan hafiy! ekekekek ;D

baby cmn?? apasal lama tak hapdeT!???

Monamie said...

acik?? ingat la!!!!!!!!
nanti intan sms no intan, kalau kakmona sempat kakmona p umah intan, kakmona tak balik minggu ni, nak mengemas umah yang tinggal 2 bulan tu!! ;p nombot kamona 019 5543530