16.2.09

tak suka pakai baju!!!!!!!

lalalalalalala...

nak bebel ape lak kali nih??

anak kecik tidoq..adam la ni tidoq siang dah tak lm..asik nak berjaga jer..klu biar dia kat dlm katil sorg2 dia merengek nak mintak riba..sapa nak layan dia???tak larat la ibu ni nak riba 24 jam adam oiii...sakit pinggang ibu..hehehe..nasib baik ada mak n mak saudara aku..dpt la aku rehat2 sket..

ni time maghrib dia lena..dlm kui 19 la plk klu nak berjaga minum susu pun..jd..aku dgn senang atinya dpt la godek2 ini pc..

si abg pun mula la nak aku bukak youtube utk dia..suka sgt dia dgn lagu "memburu impian"..hari2 mintak lagu tu! naik jemu aku dibuatnya...




anak dgn bapak yg tak suka berbaju kat dlm rumah..ni nak salahkan anak k bapak dia????dah la muka sejibik sm..tak berbaju pun sama gak..huhu

No comments: