8.4.09

ick dan adam

ick dah selamat kena cucuk petang kemarin! adam pun dah dapat ubat..tp doc tak bg ubat batuk sbb dia kata bahaya budak kecik minum ubat batuk..betui la apa yg cousin aku bgtau selama ni!

kalau nak ikutkan aku cuma nak pegi Hospital Pakar An-Nur je..sekali sampai tgk2 Klinik Pakar Kanak-Kanak An-Nur buka lg..abah ick ada bgtau aku, klu masuk cni sure mahai giler ni..dulu penah kn masa ick demam..abah dia bwk mai cni la..3 ubat je RM150 padahal ubatnya sm mcm ubat kat hospital tu..klu hospital tak smpai punRM40..tp aku ni la..ketegaq sgt nak jgk bwk dua beradik tu masuk klinik kanak-kanak tu..biaq la mahai pun..jji kita yakin..cucuk ick 1dos RM265 + consultation RM40 jadi la RM305..yg si adik hny dapat ubat utk buang kahak dgn ubat yg ala2 ubat batuk tu..RM68..hehehehe...mau demam abah klu setiap kali depa tak sihat aku bwk p klinik ni!hahaha..

tp tak kisah la..janji anak2 aku sihat..lps ni kn la ibu tahan sket nafsu shopping mopping nih!

No comments: