13.4.09

kabar dr aku..hehehe

aloooo...

pg ni dah tak sebizi hari2 sebelumnya..sempat lg pg td aku pegi dewan sbb ada perhimpunan dgn mantan YB Menteri..org kuat kg ciqna ku cyg..
borang kaji selidik utk kmk aku pun dah selamat diedarkan..tak tau la apa respon dorg lepas nih!
esok plk aku ada kursus kat akademi..3hari aku kat sana..tp ulang alik la..tak sanggup aku nak tido kat akademi tu..mcm tak sesuai je dgn jiwa aku..hehehehe..
tpt kosong pegawai kat opis ni pun dah ada pengganti..dgr kabar angin bos besar nak bt rombakan kabinet secara besar2an..aku mst terlibat sm nih..kabarnya yg senior2 kn pegi kat group yg bt kajian..abih la aku kali ni..tp ada baik dia jgk..kurang la aku o.station..aku berdoa sgt2 la tak byk o.station kali ni..malas dah, bila anak dah masuk 2, rs t/jwb sbg isteri n ibu ni berat sket..huhu..bkn beban tau..tp t/jwb..
abg ick yg dah tak suka nak bergambar
budak yg suka tak pakai baju
ibu n adam
adam nih suka sgt la mengeliat!
adik tgh senyum..sygnya tak dak lesung pipit..hahaha

No comments: