7.4.09

semua orang sakit!

aku rs aku kn jgk bawak ick pegi ambik suntikan nih..walaupon agak mahal, tp aku tak kisah sbb duit ble cari, kesihatan anak???

ahad lepas aku ada bwk ick pegi Hospital Pakar An-Nur..sebabnya ick mengadu sakit teling n batuk/selsema dia tak jgk hilang walaupon ubat dah abih..aku terbaca artikel tentang penyakit ni la..terus risau aku..

pasal telinga tu..doc kata taik telinga dia keras!hahahah..mmg keras betul aku tgk ms doc cucikan telinga dia..yg sebelah kiri ms kn cuci ick tak nangis, dia cuma geli je..sblh kanan tu la ms doc nak korek sket, dia nangis..sbb sakit sgt la tu..mmg keras giler aku tgk..terer jgk doc ni..hehehe

aku lak dapat MC utk smlm sbb sakit kepala berdenyut2 yg amat sangat..ni kesan dr selsema aku yg dah seminggu tak lega2..mkn ubat tu..mengantuk tahap cipan la plk...aku malas nak layan mengantuk tu sbb aku nak bt keje rmh..sekali aku rs nak jatuh, berkhayal2 pun ada gak..kuat betui ubat ni..hehehe..ni mai opis aku sengaja tak mau mkn ubat tu lg..tkt nnti aku tertido smpai kui 5 tak bgn2...

ptg ni balik je dr keje terus aku nak bwk ick dgn adam pegi klinik..ick utk dptkan suntikan pneumokokal, adam utk rawat batuk dia..

No comments: