29.6.09

positif..mengadu..

yuhu..en.musa tengah melayan citer hindustan..dpt la aku berpoya2 dgn ini pc lg skali!

td ms aku iron bj, dpt panggilan telefon dr cikja..getaq betui lutut aku..pd mulanya ingatkan kakak yg call nak bgtau bnd yg bukan2..skali yg bercakap tu cikja..terus aku sebak..suara lebih kurang sm dgn kakak..tu yg buat aku konfius! aku bg dia kata2 semangat..suruh dia byk bersabar..kuatkan semangat..ms cikja ckp dgn aku tu, dia bukak sat oksigen tu..agak mengah la aku dgn suara dia..masih penat..

alhamdulillah..ada perkembagan positif..tp tu la..dia mengadu yg dia dahaga sbb 2 hari tak minum/mkn apa2..biasa la kan..lepas operation mmg camtu..tekak terasa kering..keadaan katil pun bukannya selesa sgt pun..tilam keras..wire masih berselirat..cuma kurang sket dr semalam..tu la faktor2 yg buat dia tak selesa baring atas katil tu..

acik pulak dibenarkan utk menunggu cikja kat ward tu..tp dia terpaksa menepis segala kehendak cikja nak minum air la..klu layan smpai esok pg pun tak selesai..

p/s : aku terus rs insaf dgn kejadian yg berlaku..w/pun aku tak tgk dgn mata kepala sendiri..tp dr perbualan aku dgn sedara mara kat kg, buat aku sedar dr lamunan! ALLAH boleh menguji kita bila2 masa..cuma kita yg kadang2 alpa dgn keadaan sekeliling..aku bygkan aku di tempat cikja pun dah cukup!..

No comments: