5.7.09

tak seronok langsung!

bosannya!

kui 5 dah nak kn ada kat lobi opis..tp la ni aku dah gelisah tak ble nak dok diam sbb rs tak seronok tu menguasai bdn aku!!! last aku o.station jauh ms bln 3 yg lepas! ms tu pun mmg tak srnk jgk, tp masih ok lg sbb ada geng nak dok sebilik dgn aku! uwaaa... kali ni aku dah kn bermalam sorg2 kat hotel selama 5 mlm! bayangkan, apa aku nak buat kat dlm bilik tu sorg2???tgk tv???aku bknnya kaki tv! nak sembang??? dgn sapa??tak kan nak bergayut memanjang..jenuh top up!harap en.musa call dr rumah ke hotel aku menginap je la! jimat berbanding call gn hs!

start arini smpai jumaat depan mood aku hanya mcm ni je :( :(

2 comments:

ciqna said...

mu p naik pe...
tringat zaman dolu2, syok kan time outstn sesama, tido sekatil ngan mu, g mane2 pn sberdua...sedih tul la...huhuhu

Nurul said...

slamat beroutstation. Teringat dulu 2 bulan kena ninggalkan anak sbb kejer luar..huhuhu..haru sungguh