24.7.09

alahai puting susu

sebelum aku taip lebih lanjut..aku nak mintak maaf dulu kat sape2 yg baca blog aku n terasa hati..aku tak der niat nak singgung perasaan sesape..tp cuma nak share pengetahuan..

kemarin, mcm biasa aku ambik ick kat taska pastu aku terus bwk dia masuk dlm keta..masa kat dlm keta br aku perasan yg penutup puting dan puting susu yg ick tgh isap bukan yg ick punya..

aku tgk penutup puting tu mcm mencurigakan..aku tak bg dia isap..aku kata kat dia abg tak yah minum la susu tu..kotoq! tp dia nak jgk..mgkin sbb lapar sgt kot..dia kata mn ada kotoq ibu..aku nak larang dia byk2 pun buat bergaduh dgn dia je..sekali bila dah susu abih dia tunjuk kat aku..ibu..kotoq la..

sekali aku tgk blkg puting tu..dah bertahi lalat..hitam! kotor! lemak2 susu mak budak tu cuci tak abih! nak termuntah aku tgk! korang bayangkan la..serius! aku tak tipu! penutup puting tu telah la kotoq! puting tu pun lg kotoq!

aku bukan nak ckp ape la..bz sgt ke mak dia smpai tak ble nak cuci puting/botoi susu anak dgn elok sket! mahai sgt ke puting susu smpai tak ble nak beli yg baru..ish..ish..ish..aku terfikir balik..kita ni keje utk cari duit nak besarkan anak2..nak bg anak mkn benda yg berzat!bersih..tp bila tgk puting tu sj aku dah ble baca mcm mn keadaan rmh dia..hahahaha...sori la kwn2..aku terlaser sket..bkn ape tau..aku rs sedih sgt..ada jgk parent yg mcm tu no..

bukan mahai pun klu ko tukar puting susu baru...beli sabun botoi susu utk bersihkan botoi dgn puting pun lg elok! tak de la lemak susu yg melekat!

sori yer kwn2..aku melaserkan mulut n jari tanpa insurans!

keputusannya..puting susu n penutup puting tu aku dah buang dalam tong sampah! tak tergamak aku nak pulangkan kat taska tu balik! sbbnya..aku kesian kat budak yg punya puting tu!

3 comments:

Nurul said...

umang aih..sampai naik sogan lak nak ngomen kat sini..huhu..anyway, mmg mak budak tuh tak sayang anak kot. Aish...kotoq noo

siti norida said...

dahsyat taska anak ko yer intan.takut aku dengar.dia bagi ikut dan jer kan sapa punya pun.aku pun kalau nak beranak pasni kena hantar taska juga la.pasal pengasuh yang sedia ada ni nak pencen dari mengasuh dah.dah jaga 2 badik tu jer.aku jawab nya pencen juga la beranak kan.tak pe dah sepasang.ko ngan wana kena pulun la bagi ada yang lain jantina plak.hiii...hii...gurau jer intan yer.jgn rasa hati plak.ko kalau balik kedah mai la dtg umah aku.buat jer mcm aku ni kwn ko mcm wana.

Nurul said...

ish..2 teruknya..