4.8.09

selamat siang

selamat siang dong..

ble ka klu aku nak bt2 tak der keje kat opis ni sedangkan sbnrnya ada bnd yg aku kena bt..hahahaha..bos besar tak der arini..bos kecik ader..mintak2 la dia tak ganggu aku arini..hihihihi..ble ker aku keluarkan statement cam gini?? klu budak opis baca lingkup aku..hehehehe

mood keje tu ada sbnrnya tp aku ni tahap kemalasan tinggi sangat..arini sepatutnya ada jamuan untuk staf yg bertukar bln lepas..tp disebabkan ada perkara2 yg tak dapat dielakkan, jamuan tu ditunda ke hari kamis ni..wah..mkn free lagi..tambah dulat la aku ni jawabnya..

3 comments:

Mama Hanim said...

jeles2..bestnya kalau ada masa free..
hari ni class penuh la plok..hehe..

Ezzedin Al-Qassam's said...

sronok la mu, aku gak la tunggeng langgok ngadap keje yg x abih2...slagi x kuar state, slagi tu la asyik dok ubah tu ubah ni...tensen keje camni...

sape yg brtukar lak

Intan Sharina said...

kak normah dah tak der dah..dia dpt kat KDN..balai polis bukit aman..hihihihi