9.11.07

Boring!!!!!! Tension....

Hari paling boring..paling frust...mn tak nya....aku dpt tau dr cina yg repair tv aku tu...dia kata aku pny tv tak dak spare part..ptt ka jd mcm ni????tv aku skit pny canggih okey....klu nak tgu spare part ada, 3bln br ble siap..bengong...abih tu apa aku nak tgk hr2????aku tak pe lg, tp mak aku sian la..lg dia boring..dh la hr2 terperuk kat rmh jg bdk bucuk tu...aku dh naik bosan dh klu mcm ni...nak beli tv br pikiaq la jgk..tp klu tak beli ble ghila aku jdnya...

Yg bt aku betui2 frust, tv tu br 1thn 5bln aku gn...dh lingkup...ni la gara2 tgh tv tak hengat dunya...bk dr 7 pg sampai 10.30 mlm..tup..tup..PONG!!!!!meletup tv ku itu...ha kau..br sedar nak tutup tv ms tu..tp tak yah p tutup..dia tutup sndr...sbb dia tau tuan dia mmg tak sedar diri...hai..dugaan..dugaan...knp la bln ni plg byk dugaan duit yg kn aku hadapi...dah la gaji awai sgt...ms ada duit dulu tak ingat ms dpn nak blanja...bila poket kering merungut la plk...

Aku kah orgnya yg tak pernah bersyukur itu..oh tidak.....aku sgt bersyukur....apa yg berlaku ttp aku redha...cheewah...jd ustazah la plk aku ni...





ni la wajah wanita yg kurang bernasib baik itu...tu la sbb nya aku suka ambik gmbr sndiri..sbb nak hiburkan ati sendiri la ni...bosan dah melayan mslh2 di keliling pinggang ku yg ramping ini...hihihi(senyum je laki aku klu dia bc ni)..klu melayan tak settle2 pn..oleh yg demikian, lebih baik aku syooookkk sendiri...posing style kuak lentang la plk...

4 comments:

qassam said...

haha..xpe ciqtan, lepaih ni jimat la skit bil letrik mu tu..kui...kui...kui...

Intan Sharina said...

mmg jimat..tp kali ni dah tahap kpala turun bwh kaki naik ats dah ni...

qassam said...

xpa la, dh la bil ayaq x pyah byq dh..ni bil letrik plak..lepaih ni bli tv br la, nt naik umh br bli 1 lg...biaq trbeliak biji mata jiran mu dlu

Intan Sharina said...

adakah ciq na yg akan terbelik bijik matanya?????..oh..tak mgkn..sape lg yg nak tbeliak klu bkn ciq na ku syg...kah..kah...kah...