11.6.08

bila ick sudah berusia 2 tahun

agak terlambat utk aku masukkan entry perkembangan anak aku kali nie..ahad lepas, 8/6/08 genap usia anak lelaki aku 2tahun..mcm2 perkembangan yg dia telah lalui..kdg2 tu smpai tak kering gusi ibu n abah tgk gelagat dia..sgt mencuitkan ati..aku tak bt pun jamuan utk besday anak aku..cm sambut kami 3 beranak je..mak aku sendiri pun tak join sbb malas nak ikut..
aku n abah ick cm bwk ick p mkn secret recipie jer..ingat tu nak mkn kek je..tp di sebabkan lapar, aku order lg mee tom yam..sedap...tp rsnya lg sedap klu kat restoran gulai kawah kot...niat tu nak tempah kek "BOB THE BUIDER"..tp aku agak terlewat nak p tempah, so batal kan sj niat tu..lgpun klu tempah sebijik kek yg 1kg, mn larat aku nak habiskan sorg semuanya..mak dgn abah ick bknnya suka mkn kek..tak kose aku nak menggemukkan diri dgn cr yg mcm tu..

hadiah utk anak aku..sbnrnya aku beli awal 3 hari dr tarikh besday dia

hadiah yg paling mahal aku belikan utk ick kali ni adalah keta kontrol..ati tu mmg tergerak sgt nak hadiahkan utk anak bujang aku ni sesuatu yg mahal..akhirnya tercapai jgk..ick org paling bahagia dpt keta ni..bgn tido je terus..ata...ata..tarik tgn aku suruh ambik keta ksygn dia...

bergambar dgn keta ksygn...

abah yg 2x5 dgn anak

keta kontrol ick(storm)

2 comments:

jorazu.ziq said...

wah, besarnyer hadiah ick... bestnyer dia.... Apapyn happy birthday ick.. Pada ibu dulat sabarlh byk2. akak pun jd malas skrg ni blm ader lg.. hihi...

Anonymous said...

tq..hihihi..tak lmbt dah tu..lps ni giliran akak lak..hahaha