2.6.08

karnival af

w.pun agak terlambat utk aku hapdet ini blog..tp nak jgk aku gediks2 hapdetkan jgk..rsnya dah seminggu lebih berlalu..konsert af pun dah ada pemenangnya..tp ape2 pun aku berpuas ati aku punya fov dpt no.2...sape lagi klu bkn riz..hangin je k.zura klu baca ttg riz ni..hehehe..aku minat dia bknnya ape...dia pandai menyanyi..byk lagu dia ble bwk dgn gaya yg tersendiri..paling best bila dia nyanyi mst dia akan senyum..kira tak jemu la mata ku memandang..hahaha..marah je abah ick nnti...
siang sblm konsert tu..aku dan lagi pegi tgk karnival af kat bukit jalil tu..mmg best..ramai artis..pelajar af yg terkeluar semuanya ada, abg bil raja lawak dgn zizan baek punyer pun ader...zahid, mila, candy..ramai lg la..aku pun dah tak ingat dah..ape2 pun mmg best..cuma aku ada rs mcm nak pengsan sket ms tu sbb org ramai sgt...
ick yg suka bergambar
ick sblm pegi bkt jalil

abg bil dgn saida(ok la tu...)
alif..cute miut

ni pun alif gak..alif ni peminat setia toi..hahaha..kenal je dia dgn muka toi tu..ms dia sebut nama toi..

No comments: