4.6.08

kisah budak dlm almari

tersebut la kisah...seorang la bdk..suka duduk...dalam almari..(sila sebut dlm nada syair okey)..ni aku nak tunjukkan gmbr anak aku yg suka menghabiskan masa dlm almari..pelik tp benar..hahaha..kelakar betui la bdk zaman skrg ni..ni semua hasil layanan tok acik dia..bkn aku..klu aku, ick tak kan ble duduk dlm almari ni..aku tak kan layan dia...hahaha..kejam sungguh aku ni..ibu ape la..

proses dia nak masuk dlm almari mcm ni..dia akan ubah semua baju dia yg kat tingkat no.2 ni pegi bwh..hasil pertolongan tok acik jgk..pastu dia mtk tok acik dukung dia naik kat atas..kat dlm tu dia tak bt ape2 pun..mgkn nak berehat kot..ade satu ari tu dia suruh acik tutup pintu almari tu!!!adakah???astaga bdk ni..bila smpai dia jemu..dia mtk tlg tok acik bwk keluar dia..pastu dia angkat balik baju2 tu simpan di tpt yg asal..

ick baru nak bertapa

dok ketatkan skru pintu

buat ape tu???

dok azan..

sujud dalam almari..

ape tenung2?
ni proses nak turun..
selesai sudah episod kisah budak dalam almari..

3 comments:

Anonymous said...

tergelak nengok gelagat ick ni...nk bt pe cayang oiii dlm lemari tu..

shabiela said...

balqis pon suka dok dlm almari, tp almari xde tgkat senangla dia masuk. dok diam jer.. pastu dia kuar balik. x usik pon baju dlm tu.. alif dh pndai ckap?

Anonymous said...

ble dah sket2..nak sambung ayat tu tak pandai lg..