27.6.08

kisah aku ke klinik

kemarin, berjaya jgk aku melangkah kaki k klinik putrajaya..sgt susah ok..asik nak pegi klinik, ade sj halangan yg dtg menimpa..amboi ayat..
smpai klinik pun dah kui 2.45..giliran aku ada lg 20 org..tak lm pun menunggu..smpai la turn aku..langkah ptama skali nak kn pegi makmal sbb nak bt urine test dgn ambik darah..nurse yg nak ambik darah aku tu kira muda la lg..dia tak pandai cucuk aku..sakit ma..jarum pun npk gaya mcm besar jgk..aiseh..lps makmal kn Q kat bilik rawatan lak..pun tak lama menunggu..sempat la aku berborak dgn sorg kakak dr klate..ramah betui kami bsembang mcm dah kenai setahun..tiba giliran aku kn panggil..nurse pun check la apa yg patut kn check..hehehe..tak kan kn citer kot???berat badan aku naik setinggi gunung kinabalu ba..dan ubat, nurse tak bg lg sbb dia suruh aku habiskan obimin yg aku beli kat farmasi ari tu..
bln dpn lak 21hb pg aku ada appointment dgn doctor n dentist..huhuhu..

No comments: