3.7.08

sibuk sket

budak yg kena ditinggalkan di nursery...minggu ni lebih baik dr minggu lps..ick dah pandai bwk diri


agak membohsankan sbb lama aku hapdet blog aku ni kan..sibuk banget dong..bkn sibuk bt ambik tp mmg sibuk betui2 ni..tak tipu..

cuti 2hari mcm tak cuti..hehehe..tak dpt nak merehatkan bdn..
ari sabtu sempat la mengemas rmh aku yg agak suram tu akibat dah lm tak mengemas..
ari ahad p rmh kakak..sj jumpa..mkn2..
ari isninnya keje tp pnya meeting..ptg tu bdn dah rs semacam je..rupa2nya aku demam n selsema..
selasa lak cuti sakit..yer la..klu aku tak cuti..lg tak ilang demam aku ni..aircond ni la penyebab demam aku jd mengigil..
kemarin lak sibuk dgn ciqna sbb ada hal nak dibereskan..pastu lak ptgnya ada taklimat sket..
ari je agak ok sket..tu pun ptg ni ada appointment..urusan ciqna..aku mengekoq je..pastu ingat nak p tabung haji sama..hehe..biasa la..awal bln masuk duit..tgh bulan ambik duit..mmg dah jd rutin..hehehe..nak bykkan transaksi dlm buku je pun..

No comments: