3.7.08

bila otai2 dah mula mengundurkan diri

ick la penghibur hati ibu

result ptk dah keluar..ape yg aku dpt?hehehe..jatuh merudum..ni yg aku malas nak study lg utk exam ptk akan dtg..tp tak mo la aku putus asa..tak baik..tgk la..bila dh keadaan aku ok br aku nak ambik balik exam tu..hehe..
ayat ni sbnrnya aku tension sbb abih kwn2 yg rapat dgn aku dah nak pindah opis lain..tinggai la aku dgn 2 bapak org tu kat opis ni yg sama gred..tension la mcm ni..
aku bkn tak mo mintak pindah..mslhnya aku tak de alasan/sebab2 aku nak bpindah..mmm..selagi org tak anak tirikan aku kat cni..cni la aku dok yer..tak tau lps ni mcm mn..skrg ni npk ok lg..klu aku mintak pindah nnti kn tutup lak opis ni sbb otai2 dah tak der..hehehe..mcm la aku ni main peranan besar kat opis ni..

4 comments:

jorazu.ziq said...

intan kn ader geng yg lbih kurg samer tinggi dgn intan tu,, ewa.. oklah tu... klu intan pun pindh patah kakilah kak za.. hehe... nt siaper nk buat laporn tahunan...lgpun intan blh masuk dgn kak za dn datin... jd seniorlah awak... pedulikan jer bapak2 tu...tp klu bos buat pusingan kerja, thun dpn intan kena kerja dgn diorg pulak.. haha..

ciq tan said...

eee...ni yg lomah ni..tu la..npk mcm ewa ni ble masuk geng je..hehehe..skrg ni intan dok pk mcm mn la intan nak dok kat sabah 2minggu dgn tak der geng yg sebaya..i ni dh la penakut nak dok hotel sorg2..kuang3

comel said...

saber2...aku aku akn sntiase mrindui mu slalo..huhuhu

ciq tan said...

hihihi..gelinya hati..